.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای سیستم اتوماسیون اداری در شهرداري ساري

شهردار ساري گفت: سيستم اداري شهرداري ساري الكترونيكي مي‌شود.

به گزارش فارس ، سيد علي حجازي بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بودجه شهرداري ساري نسبت به سال‌هاي گذشته افزايش قابل قابل توجهي داشته، به طوري كه از اعتبار 16 ميليارد تومان سال‌ 86 به 54 ميليارد تومان رسيده است.
وي از انجام طرح‌ِ‌هاي بر زمين مانده در ساري توسط شهرداري خبر داد و خاطرنشان كرد: كمربندي جنوبي با قدمت 12 ساله، ساختمان شهرداري ساري با قدمت 15 ساله و ساختمان ترمينال دولت با قدمت 25 ساله از جمله اين طرح‌ها است.
شهردار ساري اعتباري كه با آن كمربندي جنوبي ساري به بهره‌برداري رسيده است را 12 ميليارد تومان اعلام و تصريح كرد: در راه‌اندازي و آغاز به كار ترمينال دولت با مشكل برق‌رساني روبه رو بوديم كه اين نقيصه با همكاري اداره برق ساري در حال حل شدن است.
شهردار ساري با اشاره به كمبود فضاي ورزشي در ساري از احداث سالن ورزشي در مركز استان خبر داد و بيان داشت: اين پروژه تا پايان سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي از ساخت پارك در بلوار كشاورز ساري خبر داد و تصريح كرد: با راه‌اندازي و ساخت اين پارك كه با اعتبار 200 ميليون توماني آغاز شده است از ميزان استفاده از پارك‌هاي مركزي شهري با هدف كاهش ترافيك مي‌كاهد.
حجازي با اشاره به آغاز به كار چند سازمان وابسته به شهرداري ساري اضافه كرد: سازمان پارك‌ها و فضاي سبز، سازمان آمار و فناوري اطلاعات، و حمل و نقل و ترافيك با قدمت كوتاه مدت در شهرداري ساري آغاز فعاليت كرد و سازمان عمران نيز با قدمت بيشتري با كسب مجوز از وزارت كشور در ساري مشغول فعاليت است.
شهردار ساري با اشاره به وجود مشكلي به نام مصالح ساختماني در معابر و پياده‌هاي روي شهري و همچنين در داخل كوچه‌ها و خيابان‌‌ها ادامه داد: با وجود مشكلات زياد در اين زمينه، براي جمع‌آوري آن اقدام مي‌‌كنيم، هر چند بهتر است دستگاه قضايي با اين طرح شهرداري ساري همكاري كند.
وي درباره ساخت شهر بازي در مركز استان گفت: تاكنون چند بار براي ورود سرمايه‌گذار فراخوان شد، ولي هيچ سرمايه‌گذاري براي ساخت آن اعلام آمادگي نكرد.
حجازي با اشاره به تاكيد شوراي شهر در ساخت اين پروژه توشط شهرداري ساري تصريح كرد: اعتبارات ساخت شهر بازي در اختيار شهرداري نيست و اگر شهرداري بخواهد اين كار را انجام دهد، در مدت زمان زيادي اين طرح آماده بهره‌برداري مي‌شود.
وي درباره مشكل آبگرفتگي جوي‌هاي ساري اضافه كرد: اين مشكل با وجود جوي‌هاي كوچك به زمان‌‌هاي قبل از انقلاب مي‌رسد كه امسال براي ساخت جوي‌هاي عميق در ساري 4 ميليارد تومان اعتبار اختصاص يافت.
شهردار ساري نسبت اعتبارات عمراني حال حاضر شهرداري ساري نسبت به اعتبارات جاري را 69 به 31درصد اعلام و بيان داشت: در مقابل مشكل 100 هزار توماني، هزار تومان اعتبار داريم و اين به معناي كار نكردن و پيگير نشدن نيست.
حجازي توليد زباله در ساري را روزانه 220 تن برشمرد و گفت: به دليل مسافت زياد از جمع‌آوري و دفن بخش زيادي از اعتبارات شهرداري در اين راه صرف مي‌شود.
وي تصريح كرد: شهرداري ساري براي جمع‌آوري و دفن زباله ساري كيلويي 35 تومان هزينه مي‌كند.
حجازي درباره آغاز به كار دوباره طرح ترافيكي در ساري گفت: در اين زمينه تصميم‌گير اصلي فرمانداري و استانداري هستند و شهرداري ساري در شوراي ترافيك نيز عضويت دارد.
شهردار ساري با اشاره به اينكه محدوديت ترافيك ساري در اسفند ماه سال گذشته خوب جواب داده است، تصريح كرد: شهرداري ساري پيشنهاد اجراي طرح و محدوديت ترافيك را در زمان‌هاي پرترافيك مثل مهر ماه و اسفندماه داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.